perjantai 15. marraskuuta 2013

13.11.2013 JHL-edustajisto



Tein JHL-edustajiston kokoukseen markkinointialoitteen ammattiliiton imagon parantamisesta. Duunarin palkkapussiin nähden isoista rahoista puhuttiin (sadoistatuhansista euroista), mutta liiton vuosibutjettikin on yli 40milj. ja rahaa/omaisuutta pilvin pimein. Äänestykseen meni, hävisin.
 
Ei pitäis hakeutua tälläisiin luottamustehtäviin, jos isojen rahojen käyttö pelottaa ;)
 
Jos jotain positiivista asiassa hakee, niin muutama vuosi sitten liiton strategiassa markkinointia ei juurikaan mainittu, nyt muutaman vuoden pommittamisen jälkeen markkinointi, imagon nosto ja jäsenhankinta löytyy lähes jokaiselta toimintasuunnitelman- ja talousarvion sivulta, HIENOA :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti